10 December 2007

محسن, بابا، تولدت مبارک

آخر این هفته به بهانه تولد محسن ، با بروبچ جمع شدیم و وسایل کباب رو ردیف کردیم تا یه حالی به محسن و خودمون! بدیم اون بلال هایی هم که می بینید از جمعه بازار تهیه کردیم