بازگشت به ایران عزیزم
امروز یه غزل بلند بالا برای خدافظی تهیه نموده و برای هر کسی که تو دانشگاه می دیدیم می خوندیمش. برای آزمون دکتری پلی تکنیکو ثبت نام کرده و از بانک پول هایمان را گرفته و بلیط تهران روز 28 جولای را تهیه می کنیم که به امید خدا ساعت 18:00 به مهر آباد و از آنجا به شهر عزیزم، ابهر مراجعه نمایم. لحظه ها را می شمارم که دوباره پا بر خاک پاک ایران نهاده و هوای آنرا تنفس نمایم. اشک های شوق نیز پی در پی از من جاری می گردد...